ҚҰРМЕТТІ ПАЦИЕНТТЕР МЕН КЕЛУШІЛЕР!
ЕГЕР СІЗ:
Сіз ПАЦИЕНТТІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ АУДИТ ҚЫЗМЕТІНЕ жүгінуге құқылысыз.
ҚЫЗМЕТ басшысы директордың медициналық қызмет сапасы жөніндегі орынбасары болып табылады.
МАНАНБАЕВА САУЛЕ ТЕЛЬМАНОВНА
Әкімшілік, 2- қабат, директордың сапа жөніндегі орынбасарының кабинеті күн сайын сағат 14.00-ден 16.00-ге дейін, телефоны: 74-12-53
Біздің мекемеде медициналық көмек алу кезінде сұрақтар туындаған жағдайда, Сіз төменде жазылған адамдарға жүгінуіңізге болады:
Директор – САГИДУЛЛИНА ГУЛЬМИРА ГАБДУЛЛОВНАға,
Әкімшілік, 2-қабат, директордың қабылдау бөлмесі, телефоны: 74-00-77
сағат 08.00-ден 13.00-ге дейін
сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін
жеке сұрақтар бойынша қабылдау – әр сейсенбі күні сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін.;
Директордың емдеу ісі жөніндегі орынбасары – МҰҚАЖАНОВ АРМАН ТЕМІРХАНОВИЧқа
Стационардың 4- қабаты, сағат 08.00-ден 13.00-ге дейін, телефоны: 70-49-39, сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін,
жеке сұрақтар бойынша қабылдау – сәрсенбі, жұма күндері, сағат 10.00-ден 12.00-ге дейін.;
Сіздің өтінішіңізді біз Сізге ыңғайлы кез келген нысанда қабылдауға дайынбыз:
Объективтілік және ашықтық принциптерін сақтау мақсатында Сіздің өтінішіңіз комиссиямен және сіздің қалауыңыз бойынша Сіздің қатысуыңызбен қаралады. Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі Сіздің өтінішіңізді қарайды және белгіленген мерзімде жауап береді. Шығыс Қазақстан облысының Денсаулық сақтау басқармасы Сізді облыста бірыңғай ақпараттық Сall-орталық жұмыс істейтіні туралы хабардар етеді, телефоны: 701131
ЖЕКЕ ЖӘНЕ ЗАҢДЫ ТҰЛҒАЛАРДЫҢ ӨТІНІШТЕРІН ҚАРАУ ТӘРТІБІ ТУРАЛЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ 2007 ЖЫЛҒЫ 12 ҚАҢТАРДАҒЫ N 221 ЗАҢЫ
6-бап. Жазбаша өтінішке қойылатын талаптар
Өтініш құзыретіне өтініште қойылған мәселелерді шешуге кіретін субъектіге немесе лауазымды тұлғаға жолдануға тиіс.
Жеке тұлғаның өтінішінде оның тегі, аты, сондай - ақ қалауы бойынша әкесінің аты, жеке сәйкестендіру нөмірі (ол болған кезде), почталық мекен-жайы, заңды тұлғаның өтінішінде-оның атауы, почталық мекен-жайы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі көрсетіледі. Өтінішке жеке тұлға немесе заңды тұлғаның өкілі қол қоюға тиіс.
Шағым беру кезінде субъектінің атауы немесе лауазымы, лауазымды тұлғаның аты-жөні, шағым, жүгіну себептері және талаптар көрсетіледі.
Өтініш берушіге, субъектіге тікелей жазбаша немесе бейнеүндеу арқылы жүгінген, күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН АҚПАРАТ
Азаматтардың ақпараттық деңгейін арттыру және амбулаториялық ұйымдар қызметінің ерекшеліктеріне байланысты мәселелерді жариялау мақсатында ШҚО Денсаулық сақтау басқармасы Call-орталығын ұйымдастырды.
Call-орталығының қызметі келесі мәселелер бойынша телефон арқылы кеңес беру арқылы ШҚО тұрғындары арасында түсіндіру жұмыстарын жүргізуге бағытталған:
Телефон арқылы да, Денсаулық сақтау басқармасының арнайы құрылған сайты арқылы да БМСК учаскелік дәрігерлеріне алдын ала жазылу.
ШҚО: CALL-CENTERVKO.KZ.
(дәрігердің қабылдауына жазылу үшін ЖСН қажет)
Қызметтер тізбесі - ТМККК (тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі) және оларды халыққа көрсету ережесі;
Медициналық ұйымдар қызметінің мәселелері бойынша өтініштер мен түсініктемелер, медициналық қызметтер көрсетуге шағымдар.
ШҚО Денсаулық сақтау басқармасының Call-орталығының телефон нөмірі:8(7232) 701-131.
Жұмыс режимі сағат 8.00-17.00-ге дейін түскі үзіліссіз.